کمپین دو روزه تخصصی آنلاین «استراتژی توسعه بازار داخلی و بین المللی»

کمپین تخصصی آنلاین استراتژی توسعه بازار داخلی و بین المللی با همکاری شتابدهنده کسب‌وکار فردوسی و میزبانی مرکز رشد تربت حیدریه برگزار شد.

سرفصل های ارائه شده در کمپین آنلاین استراتژی توسعه بازار داخلی و بین المللی:

  • آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایتهای توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان
    مدرس : رضا عابدی و رضا رضوانی
  • چگونه خود را برای ورود به بازار آماده کنیم
    مدرس: مسعود ارشادی پور
  • اصول و مهارت های کلیدی دیجیتال مارکتینگ
    مدرس: حامد سعیدی

با حضور مشاوران:

  • حامد سعیدی، بازاریابی دیجیتال
  • حامد تدین، امور مالی و مالیاتی
  • حمیرا حیدری، تامین سرمایه
  • گرشا زین اقلی، بازاریابی داخلی و برندینگ
  • محبوبه ضیایی عصمت زاده، بازاریابی بین الملل
  • فریبرز دخانیان، امور بازرگانی و بازاریابی استراتژیک

مطالب مشابه...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *